“Wist u dat negen van de tien mensen op Facebook zit? En wist u dat YouTube na Google de grootste zoekmachine ter wereld is? Extra redenen om als bedrijf te adverteren via Social Media.”

We gaan graag met u in gesprek om uw specifieke doelgroep te bepalen. Op basis daarvan stellen we een plan op om deze doelgroep effectief te bereiken, aan de hand van gecombineerde targeting methoden en de in te zetten kanalen. Zo ontwikkelen we voor u een Social Media strategie en optimaliseren we deze om de beste resultaten te behalen. Of dit nou via Facebook, LinkedIn of Youtube is, of via Instagram, Twitter, Snapchat of Pinterest.

Platformen

Adverteren via Facebook kan erg effectief zijn vanwege de uitgebreide targeting methoden. Zo kunnen gebruikers bereikt worden aan de hand van demografische gegevens, interesses of gedrag. Daarnaast kan remarketing via Facebook ingezet worden, kunnen er lookalike audiences opgebouwd worden en kunt u e-mailadressen of telefoonnummers gebruiken om te targeten.

Wilt u uw doelgroep bereiken op basis van functie, werkgever of bedrijfstak? Dan kan adverteren via LinkedIn erg interessant zijn. Wij combineren de juiste targeting methoden en zorgen voor gerichte advertenties. Zo wordt uw budget effectief ingezet.

Adverteren met een video? Dan is wellicht YouTube wat u zoekt. U kunt gebruikers targeten op basis van bijvoorbeeld interesses en demografische gegevens, maar ook via specifieke video’s of kanalen. U betaalt enkel als iemand ten minste 30 seconden bekeken heeft, en deze kosten per view liggen relatief laag. Zeker eens het proberen waard.

Ook benieuwd naar de mogelijkheden binnen Instagram, Twitter of Snapchat?

 

NEEM CONTACT OP