“Op basis van onze kennis en ervaring kunnen wij bepalen waar uw doelgroep zich bevindt en hoe deze het best te bereiken is. Daarbij optimaliseren wij de campagne dusdanig dat enkel relevante bezoekers op uw website terechtkomen, die ook daadwerkelijk actie ondernemen en niet direct weer vertrekken.”

Het inzetten van Display kan erg interessant zijn voor bedrijven. Dit zijn advertenties in de vorm van afbeeldingen of banners, video’s of tekstadvertenties die over het hele internet te vinden zijn. Hierbij kunt u uw merk of product tonen aan het grote publiek, gebruikers nogmaals stimuleren om een aankoop te doen op uw website of nieuwe klanten vinden die in potentie de grootste kans hebben de gewenste actie op uw website uit te voeren.

Het Display netwerk kent een aantal belangrijke voordelen. De eerste is het enorme bereik. Via bijvoorbeeld het Google Display netwerk kunt u meer dan 90% van alle internetgebruikers wereldwijd bereiken. Juist door dit immense bereik is het belangrijk dat u gerichte targeting toepast om uw specifieke doelgroep te bereiken.

Voorbeelden van targeting

Websites

U kunt specifiek targeten op websites waar uw doelgroep zicht bevindt. De desbetreffende websites kunt u handmatig bepalen. Ook kunt u ook op basis van bijvoorbeeld context bepalen welke websites relevant zijn voor uw product, en daar advertenties vertonen.

Interesses

U kunt uw doelgroepen targeten op basis van interesses. Deze worden bepaald aan de hand van het gedrag op internet. Voorbeelden van interesses zijn mensen die geïnteresseerd zijn in dameskleding, fans van rockmuziek of liefhebbers van mobiele apparaten.

Remarketing

Targeten kan ook op gebruikers die al eens eerder op uw website zijn geweest maar geen aankoop hebben gedaan. Deze kunt u nogmaals stimuleren om terug te komen en die aankoop tóch te doen.

Demografische gegevens

Een ander voorbeeld is het targeten op basis van demografische gegevens, zoals leeftijd, geslacht of locatie.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

 

NEEM CONTACT OP